Chorvatsko – Promajna

Makarská

Neděle pro mě byla poslední celý den v Chrovatsku, již jsem věděl, že v pondělí odpoledne jedeme domů. A abych si to pořádně užil, zamířil jsem znovu na Bratuš, Krvavicu, jenže jsem pokračoval dál až do Makarské.

Cestou jsem dělal společnost staršímu pánovi, který chtěl také do Makarské, následovaly lehké zmatky, protože když jsme došli do Makarské, zjistil, že na zpáteční cestu už nemá sílu a tak jsem mu musel najít autobusový spoj zpět do Promajny.

Potom jsem už sešel zpět do centra Makarské a začal prohlídku. Na náměstí jsem si dal něco na svačinu a koupil pití, horko bylo docela velké. Prošel jsem si centrum, výstavné nábřeží a pomalu zamířil na zpáteční cestu.

Protože jsem už měl docela hlad, využil jsem nabídky happy hours a dal jsem si na oběd pizzu. Už jsem se ale vduchu viděl ve vodě a těšil se, až dojdu do Promajny.

Zpáteční cesta utekla docela rychle, hodil jsem foťák na hotel, plavky, ručník a hurá do moře! Večer tradičně na pláži, poslední večer v Chorvatsku jsem opravdu nechtěl trávit na hotelu!